Van papier naar digitaal: literatuur op je scherm

Passionate Bulkboek is dé landelijke organisatie op het gebied van Nederlandse letteren. Het ontwikkelt educatieve projecten met als doel jongeren te interesseren voor culturele uitingen in het algemeen en letteren in het bijzonder. Daarnaast organiseert Passionate activiteiten voor docenten en festivals en schrijfwedstrijden voor de vrijetijdsmarkt.

Naast deze enorme hoeveelheid activiteiten brengen zij ook Passionate Magazine uit. Een toonaangevend blad met opkomend schrijf- en dichttalent, gevestigde namen, interviews, boekrecensies en themanummers.

Om een grotere groep te kunnen bereiken en sneller te kunnen reageren op alles wat er binnen de literatuur gebeurt was het van belang de overstap van papier naar digitaal te maken. Tegelijkertijd veranderde de naam van Passionate Magazine in Passionate Platform.

Een flinke verandering! Aan ons de vraag het magazine van papier naar scherm te vertalen en een logo en identiteit voor de nieuwe naam te ontwerpen. Het magazine 2.0 heeft een frisse moderne jas gekregen, eentje zonder sleetse armstukken en inktvlekken.

Terug