OPDRACHTGEVER
Skate Days
SERVICES
Brand Strategy
Brand Identity
Iedereen de uitdaging, lol en vrijheid van skateboarden laten ervaren. Dat is de missie van Skate Days. Een skateboardschool voor jong en oud. Bij hen leer je jezelf uitdagen, vallen en weer opstaan, en je vaardigheden op je eigen tempo ontwikkelen. Die ervaring willen ze met zoveel mogelijk kinderen én volwassenen delen.
Goede communicatie versterkt je boodschap. De oorspronkelijke huisstijl was een mash-up van goede bedoelingen en, in true skate style, een gezonde dosis DIY. Een heldere communicatieve lijn en de samenhang tussen verschillende uitingen ontbrak. Aan ons de vraag om de huisstijl een push in de goede richting te geven.
Om de herkenbaarheid en uitstraling te vergroten is er een nieuw kleurenpalet en typografie geïntroduceerd. Daarnaast maakt de huisstijl gebruik van abstracte vormen afgeleid van skateboards en vormen die je tegenkomt in een skatepark. In combinatie met heldere richtlijnen voor tekst en fotografie heeft Skate Days een duidelijke herkenbaar gezicht én laten ze zien hoe leuk het is om te leren skaten. Succes gegarandeerd. Blauwe plekken inbegrepen!
↑ Back to top