Wie ben jij?
Voordat we aan de slag gaan willen we je verhaal horen. Waar kom je vandaan, wat zijn je drijfveren en waar wil je naar toe? We zijn benieuwd naar je succesverhalen maar ook waar het mis gaat. We luisteren, schrijven, zoeken en denken na. Zo dringen we door tot de essentie en ontstaat er een basis waar vanuit we je vraag oplossen.
Voor wie?
Samen kijken we naar je doelgroep, eindgebruikers of fan-base om te begrijpen voor wie we gaan ontwerpen. Zo vinden we een aanpak die origineel is, verrast en verwachtingspatronen zal overtreffen zonder het eindresultaat uit het oog te verliezen. Alleen zo stijg je uit boven het gemiddelde en bouw je aan een langetermijn-relatie tussen mens en merk.
Creatie
We zoeken, tasten, schuiven, proberen, bespreken, strepen door en beginnen net zo lang opnieuw totdat we uitkomen op een antwoord dat past bij de vraag. Misschien niet het meest voor de hand liggende antwoord, maar wel één die tot nadenken stemt. Eén waarin het mag schuren en wringen, die anders is, opvalt en vragen oproept. Graag zelfs.